UMOWA
zawarta w Poznaniu pomiędzy:
1. Michałem Kubacki, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą MICHAŁ KUBACKI LION GROUP w Koninie, ul. Kurpińskiego 2/57, 62-510 Konin, (NIP 6652778214, REGON 362953892), zwanym w dalszej treści umowy Michałem Kubackim lub Lion Group
a
zwaną/zwanym w dalszej treści umowy Klientem
o treści następującej:
§1
(przedmiot umowy)
zważywszy, że:
1. Lion Group przeprowadził w ramach akcji promocyjnej pod nazwą „FORMA POD ZNAKIEM ZAPYTANIA” , konkurs, którego Zwycięzcą został Klient
2. Wygraną w Konkursie jest zawarcie ze Zwycięzcą umowy na program metamorfozy rozumianej jako poprawa kondycji fizycznej w oparciu o zmianę stylu żywienia pod opieką dietetyka Lion Group i aktywność fizyczną – treningi personalne prowadzone przez trenerów Lion Group),
3. Akcja promocyjna FORMA POD ZNAKIEM ZAPYTANIA polega na monitorowaniu i upublicznieniu wyników metamorfozy Zwycięzcy, a zgoda na upublicznienie stanowiła jeden z warunków skutecznego przystąpienia do Konkursu
Strony zawierają umowę, o treści następującej:
§1
(oświadczenia Stron)
- Michał Kubacki oświadcza, że w ramach swojej działalności specjalizuje się
w kompleksowych programach treningu indywidualnego, w szczególności programach adresowanych do osób z problemem nadwagi oraz osób zainteresowanych poprawą kondycji fizycznej w oparciu o zmianę stylu żywienia pod opieką dietetyka i aktywność fizyczną – treningi personalne. Lion Group świadczy swoje usługi za pośrednictwem wykwalifikowanej kadry trenerów, rehabilitantów, psychologów oraz dietetyków ( Kadra Lion Group, Lion Group), na co Klient wyraża zgodę
2. Lion Group nie gwarantuje osiągnięcia pożądanych przez Klienta skutków udziału w treningach personalnych. Pozytywne rezultaty nie będą mogły zostać osiągnięte w sytuacji, gdy Klient nie będzie stosował się do zaleceń Lion Group, w szczególności dotyczących rodzaju wykonywanych ćwiczeń, sposobu i częstotliwości ich wykonania oraz diety.
3. Klient oświadcza, że nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w treningach.
§2
(zobowiązania Klienta)
- Klient zobowiązuje się w okresie od dnia 13 stycznia 2019 do dnia 13 grudnia 2019 ( okres metamorfozy) stosować do zasad żywieniowych opracowanych przez dietetyka Lion Group na podstawie ankiety żywieniowej przeprowadzanej z Klientem oraz uczestniczyć w treningach prowadzonych przez trenerów Lion Group.
2. Klient zobowiązuje się w okresie wskazanym w ust. 1 powyżej poddawać regularnie kontroli postępów metamorfozy tj. pomiarom masy ciała, zawartości wody w organizmie, wieku metabolicznego oraz tkanki tłuszczowej, a także innym mającym wpływ na dostosowanie diety oraz aktywności fizycznej do potrzeb Klienta i założeń metamorfozy.
3. Klient zobowiązuje się w okresie wskazanym powyżej brać udział w przygotowywaniu materiałów filmowych/fotograficznych dokumentujących przebieg metamorfozy, a także innych materiałach reklamowych promujących działalność Lion Group
4. Klient wyraża zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie imienia i nazwiska oraz wizerunku (zdjęć, filmu), w tym wywiadów i nagrań w materiałach reklamowych, informacyjno-promocyjnych, w celu informowania o akcji promocyjnej przez Lion Group. Niniejsza zgoda nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie. Klient zgadza się na nieodpłatne wykorzystywanie i rozpowszechnianie jego wizerunku na stronie internetowej www.walka-start.pl a także do umieszczania wizerunku w materiałach informacyjnych i promocyjnych dotyczących Lion Group w ogólności oraz w mediach i Internecie.
5. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych.
6. Klient zobowiązuje się uczestniczyć w spotkaniu, na którym odbędzie się podsumowanie metamorfozy.
7. Klient w okresie metamorfozy zapewni sobie stały dostęp do klubu Fitness (karnet open), z którego poza treningami indywidualnymi Klient może korzystać na zasadach określonych w Regulaminie klubu. Regulamin Klubu oraz oświadczenie Klienta o zapoznaniu się z jego treścią i zobowiązaniu do przestrzegania Regulaminu stanowi załącznik do niniejszej umowy. Klient korzysta ze sprzętu oraz wyposażenia Klubu na własne ryzyko.
§3
(zobowiązania Lion Group)
1. Lion Group zobowiązuje się świadczyć Klientowi w okresie metamorfozy określonym w §2 ust. 1 powyżej usługi w zakresie:
treningu indywidualnego w wymiarze 3 treningów tygodniowo (łącznie 12 treningów w miesiącu) prowadzonego przez wykwalifikowaną kadrę trenerów Lion Group. Terminy treningów będą ustalane na bieżąco z uwzględnieniem możliwości Klienta, przy czym Lion Group zobowiązany jest zapewnić Klientowi przynajmniej jednodniowy odpoczynek między treningami. Lion Group nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzenie na żądanie Klienta treningów bez zachowania ww. przerwy a także za przesunięcia treningów na żądanie Klienta. Treningi niewykorzystane przez Klienta w danym tygodniu przepadają i nie ma możliwości wydłużenia okresu trwania metamorfozy.
stałej opieki dietetycznej na którą składa się wywiad dietetyczny, ustalenie diety uwzględniającej wiek, wzrost, wagę, płeć , przemianę materii, tryb pracy, aktywność fizyczną, stan zdrowia, preferencje smakowe etc., wizyty kontrolne mające na celu analizę postępów diety,, kontrolę samopoczucia, modyfikację diety oraz zalecenia na kolejne okresy, a także stałe konsultacje dietetyczne mające na celu bieżące wyjaśnianie zagadnień związanych z dietą Klienta.2.
§4
(rozwiązanie umowy)
- Każda ze stron może rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym w przypadku rażącego naruszania przez drugą stronę postanowień niniejszej umowy
2. Lion Group może rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym w szczególności w przypadku, gdy Klient odmawia uczestnictwa w promowaniu akcji na zasadach opisanych w niniejszej umowie.
3. W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Klienta, a także w przypadku nieuzasadnionego rozwiązania umowy przez Klienta oraz w przypadku nieuczestniczenia przez klienta w spotkaniu podsumowującym wyniki metamorfozy, o którym mowa w §2 ust. 7 powyżej Klient będzie zobowiązany do zwrotu Lion Group kwoty stanowiącej wartość przeprowadzonych i zarezerwowanych dla Klienta treningów oraz opieki dietetycznej. Strony zgodnie przyjmują, iż wartość wymienionych usług wynosi za każdy miesiąc 1700 zł, przy czym w przypadku rozwiązania umowy z przyczyn opisanych w niniejszym ustępie Klient zwróci Lion Group wartość usług za każdy rozpoczęty miesiąc metamorfozy.
4. W przypadku opisanym w ust. 3 powyżej Klient zapłaci Lion Group dodatkowo karę w wysokości 2.500 zł. ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych) stanowiącą równowartość kosztów przeprowadzenia konkursu
§5
(postanowienia końcowe)
- Wszelkie ewentualne spory między stronami, wynikające z niniejszej Umowy, powinny być rozwiązane bez zbędnej zwłoki, drogą negocjacji między Stronami.
2. W przypadku niepowodzenia negocjacji, spory będzie rozstrzygał sąd właściwy miejscowo dla siedziby Lion Group
3. W sprawach nieuregulowanych w Umowie stosuje się przepisy powszechnie obowiązujące, a przede wszystkim przepisy Kodeksu cywilnego.
4. Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron.