Marka stworzona przez ludzi, którzy nie zaakceptowali swojego wyglądu i zapragnęli zmiany

Piotr Chmielarz


  • Posiadacz czarnego pasa BJJ, multimedialista mistrzostw Europy i Polski w tej dyscyplinie
  • Fitness Manager
  • Dawniej zamknięty w sobie, otyły człowiek, który zdecydował się pojawić na macie, ze względu na jego przykre doświadczenia i prześladowanie z powodu nadwagi w czasach szkoły średniej

Stanisław Rydzewski


  • Aktualnie jeden z najlepszych dietetyków w naszym kraju
  • Wykładowca, prelegent podczas konferencji naukowych, szkoleniowiec, projektant i doradca w obszarze nowoczesnej żywotności funkcjonalnej
  • Dawniej otyły nastolatek, który przez liczne, nieudane wizyty w gabinetach dietetycznych postanowił samemu zagłębić tajniki żywienia i pomóc sobie wygrać z otyłością

Michał Kubacki


  • Aktualnie osoba odpowiedzialna za wszystkie działania z zakresu zarządzania, PR i marketingu w Lion Group
  • Samouk (bez wykształcenia kierunkowego z zakresu marketingu), który zbudował brand Lion Group od podstaw, z zerowym kapitałem inwestycyjnym
  • Dawniej skrajnie chudy nastolatek, który przez upór i determinację oraz miłość do sportu zmienił swoją sylwetkę i nastawienie do życia

OPŁACA SIĘ ROBIĆ TO, CO WARTO

Każda, rozpoczęta metamorfoza w Lion Group to nie tylko walka o kilogramy. To walka o zdrowie, często walka z problemami i kompleksami, które są związane z zaburzonym poczuciem własnej wartości. Budowę firmy oparliśmy o własną historię i przekonania. Być może nie trafiają one do każdego, ale mamy pewność, że osoby, które przekraczają próg naszej firmy utożsamiają się z filozofią grupy spod znaku LWA. Być może ograniczamy sobie możliwość zarobienia większej ilości pieniędzy, opierając swoje działania o brak możliwości sprzedaży pojedynczych treningów, ale GWARANTUJEMY CI OSIĄGNIĘCIE REZULTATÓW, jeśli tylko będziesz gotowy do wypełniania naszych zaleceń. Każdej osobie na pierwszym spotkaniu pokazujemy puste miejsce na ścianie i zapraszamy, aby Jego/Jego metamorfoza pojawiła się tam jako efekt WYGRANEJ WALKI.

WARTO ROBIĆ TO, CO SIĘ OPŁACA

Lion Group powstał od zera. Pierwsze wyniki pomiarów notowaliśmy na kartkach papieru (dziś pracujemy na własnej aplikacji napisanej tylko dla nas). Pierwszy film promocyjny nakręciliśmy komórką (dziś każdą metamorfozę video realizuje zespół filmowców a na sali mamy obecnego własnego fotografa do wynajęcia przez Podopiecznych).

Zaczynaliśmy w trójkę (dziś grupa liczy 11 osób, których indywidualne kompetencje, wykształcenie i osiągnięcia są naszym wspólnym powodem do dumy).

Postanowiliśmy zbudować model INKLUZYWNEJ-EKSKLUZYWNOŚCI – nasze usługi są bowiem dostępne dla wszystkich, poziom usług to prestiż, którego nie jest w stanie odtworzyć żaden inny podmiot na rynku.