Idea stworzona przez ludzi, którzy nie zaakceptowali swojego wyglądu i zapragnęli zmiany

Piotr Chmielarz


  • Posiadacz czarnego pasa BJJ, multimedialista mistrzostw Europy i Polski w tej dyscyplinie
  • Fitness Manager
  • Dawniej zamknięty w sobie, otyły człowiek, który zdecydował się pojawić na macie, ze względu na jego przykre doświadczenia i prześladowanie z powodu nadwagi w czasach szkoły średniej

Stanisław Rydzewski


  • Aktualnie jeden z najlepszych dietetyków w naszym kraju
  • Wykładowca, prelegent podczas konferencji naukowych, szkoleniowiec, projektant i doradca w obszarze nowoczesnej żywotności funkcjonalnej
  • Dawniej otyły nastolatek, który przez liczne, nieudane wizyty w gabinetach dietetycznych postanowił samemu zagłębić tajniki żywienia i pomóc sobie wygrać z otyłością

Michał Kubacki


  • Aktualnie osoba odpowiedzialna za wszystkie działania z zakresu zarządzania, PR i marketingu w Lion Group
  • Samouk (bez wykształcenia kierunkowego z zakresu marketingu), który zbudował brand Lion Group od podstaw, z zerowym kapitałem inwestycyjnym
  • Dawniej skrajnie chudy nastolatek, który przez upór i determinację oraz miłość do sportu zmienił swoją sylwetkę i nastawienie do życia

OPŁACA SIĘ ROBIĆ TO, CO WARTO

Każda, rozpoczęta metamorfoza w Lion Group to nie tylko walka o kilogramy. To walka o zdrowie, często walka z problemami i kompleksami, które są związane z zaburzonym poczuciem własnej wartości. Budowę firmy oparliśmy o własną historię i przekonania. Być może nie trafiają one do każdego, ale mamy pewność, że osoby, które przekraczają próg naszej firmy utożsamiają się z filozofią grupy spod znaku LWA. Kierując się biznesową maksymą „Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki.” staramy się uzmysłowić ludziom, że bez względu na stopień ich realizacji życiowej/zawodowej muszą pamiętać o sobie i ten egoizm wyrażać najlepiej w zdrowym, a nie czysto hedonistycznym podejściu do życia – bo…OPŁACA SIĘ ROBIĆ TO, CO WARTO.

WARTO ROBIĆ TO, CO SIĘ OPŁACA

Lion Group powstał od zera. Pierwsze wyniki pomiarów notowaliśmy na kartkach papieru (dziś pracujemy na systemie CRM, a w 2022 powstanie nasza autorska aplikacja mobilna). Pierwsze ubrania firmowe otrzymaliśmy w prezencie od sponsora/przyjaciela (dziś mamy własną kolekcję ubrań, co roku sprzedawanych jako cegiełki charytatywne). Konsultacje z klientami robiliśmy w hałaśliwym kącie małej siłowni (dziś współpracujemy z jednym z największych klubów w Poznaniu i posiadamy własne, klimatyzowane biuro w jednym z największych kompleksów basenowych w Polsce). Pierwszy film promocyjny nakręciliśmy komórką (dziś każdą metamorfozę video realizuje zespół filmowców). Zaczynaliśmy we 3 (dziś grupa liczy 12 osób, których indywidualne kompetencje, wykształcenie i osiągnięcia są naszym wspólnym powodem do dumy). Całe piękno nie jest obecne jedynie w obecnym obrazie i walce o posiadanie działalności o ogólnopolskim zasięgu i renomie (jak również wyjściu w przyszłości poza granice kraju). Piękno jest w drodze do szczęścia, którą przeszliśmy wspólnie…bo WARTO ROBIĆ TO, CO SIĘ OPŁACA.