UMOWA
zawarta w Poznaniu pomiędzy:
Michałem Kubacki, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą MICHAŁ KUBACKI LION GROUP w Koninie, ul. Kurpińskiego 2/57, 62-510 Konin, (NIP 6652778214, REGON 362953892), zwanym w dalszej treści umowy Michałem Kubackim lub Lion Group
A
1. ………………………..
2. ………………………………..
Zwanymi w dalszej treści umowy Klientami
o treści następującej:
§1(przedmiot umowy)
zważywszy, że:
1. Lion Group przeprowadził w ramach akcji promocyjnej pod nazwą „Tniemy kilogramy: do wesela się zagoi” , konkurs dla par, którego Zwycięzcami zostali Klienci.
2. Wygraną w Konkursie jest zawarcie ze Zwycięzcami umowy na program metamorfozy rozumianej jako poprawa kondycji fizycznej w oparciu o zmianę stylu żywienia pod opieką dietetyka Lion Group i aktywność fizyczną – treningi personalne prowadzone przez trenerów Lion Group).
3. Akcja promocyjna „Tniemy kilogramy: do wesela się zagoi” polega na monitorowaniu i upublicznieniu wyników metamorfozy Zwycięzców jako pary, a zgoda na upublicznienie stanowiła jeden z warunków skutecznego przystąpienia do Konkursu.
Strony zawierają umowę, o treści następującej:
§2
(oświadczenia Stron)
1. Michał Kubacki oświadcza, że w ramach swojej działalności specjalizuje się
w kompleksowych programach treningu indywidualnego, w szczególności programach adresowanych do osób z problemem nadwagi oraz osób zainteresowanych poprawą kondycji fizycznej w oparciu o zmianę stylu żywienia pod opieką dietetyka i aktywność fizyczną – treningi personalne. Lion Group świadczy swoje usługi za pośrednictwem wykwalifikowanej kadry trenerów, rehabilitantów, psychologów oraz dietetyków ( Kadra Lion Group, Lion Group), na co Klienci wyrażają zgodę.
2. Lion Group nie gwarantuje osiągnięcia pożądanych przez Klientów skutków udziału w treningach personalnych. Pozytywne rezultaty nie będą mogły zostać osiągnięte w sytuacji, gdy Klienci nie będą stosowali się do zaleceń Lion Group, w szczególności dotyczących rodzaju wykonywanych ćwiczeń, sposobu i częstotliwości ich wykonania oraz diety.
3. Każdy z Klientów oświadcza, że nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do uczestnictwa w treningach.
4. Umowa zostaje zawarta na okres niezbędny do realizacji założonego celu, jakim jest uzyskanie poprawy kondycji fizycznej przez Klientów, nie dłuższy niż okres założony zgodnie z ust.5 poniżej.
5. Na podstawie wyników treningu wstępnego oraz badań medycznych Lion Group przewiduje – pod warunkiem stosowania się Klientów do zaleceń Lion Group i uczestniczenia w treningach – możliwość osiągnięcia zakładanych wyników metamorfozy w terminie ………………. miesięcy.
6. O osiągnięciu założonego celu decyduje zespół trenerów, rehabilitantów oraz dietetyków Lion Group którzy w okresie metamorfozy będą pracować z Klientami. Lion Group poinformuje Klientów z tygodniowym wyprzedzeniem o zakończeniu trwania umowy.
7. Metamorfoza Klientów może być zakończona wyłącznie jednocześnie. Klienci mają świadomość faktu, że z uwagi na cel akcji promocyjnej, wystąpienie przeciwwskazań do prowadzenia metamorfozy u jednego z Klientów lub ujawnienie się jakichkolwiek innych przeszkód godzących w cel akcji promocyjnej u któregokolwiek z Klientów wiąże się z koniecznością zakończenia metamorfozy u obojga i oświadczają, że zrzekają się wszelkich ewentualnych roszczeń z tego tytułu.
8. Klienci oświadczają, że mają zaplanowaną datę ślubu na dzień ……………………
§3
(zobowiązania Klienta)
1. Klienci zobowiązują się w okresie trwania metamorfozy stosować do zasad żywieniowych opracowanych przez dietetyka Lion Group na podstawie ankiety żywieniowej przeprowadzanej z Klientami oraz uczestniczyć w treningach prowadzonych przez trenerów Lion Group.
2. Klienci zobowiązują się w okresie wskazanym w ust. 1 powyżej poddawać regularnie kontroli postępów metamorfozy tj. pomiarom masy ciała, zawartości wody w organizmie, wieku metabolicznego oraz tkanki tłuszczowej, a także innym mającym wpływ na dostosowanie diety oraz aktywności fizycznej do potrzeb Klientów i założeń metamorfozy.
3. Klienci zobowiązują się w okresie wskazanym powyżej brać udział w przygotowywaniu materiałów filmowych/fotograficznych dokumentujących przebieg metamorfozy, a także innych materiałach reklamowych promujących działalność Lion Group. Zważywszy na cel akcji promocyjnej Klienci zobowiązują się umożliwić Lion Group zrealizowanie materiałów filmowych/fotograficznych z przygotowań Klientów do ślubu oraz relacji z przebiegu ceremonii.
4. Klienci zobowiązują się w okresie wskazanym powyżej brać udział w spotkaniach organizowanych z udziałem partnerów akcji (sponsorów) z branży stomatologicznej, cateringu dietetycznego, stylistów urody oraz firm z branży mody ślubnej celem realizacji kompleksowej metamorfozy Klientów oraz realizacji materiałów reklamowych, o których mowa w ust. 3 powyżej. Dodatkowe bonusy od firm partnerskich (sponsorów) przekazywane będą w zależności od potrzeb zakładanej metamorfozy Klientów na podstawie aneksów do niniejszej umowy.
5. Każdy z Klientów wyraża zgodę na utrwalanie i rozpowszechnianie imienia i nazwiska oraz wizerunku (zdjęć, filmu), w tym wywiadów i nagrań w materiałach reklamowych, informacyjno-promocyjnych, w celu informowania o akcji promocyjnej przez Lion Group. Niniejsza zgoda nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie. Każdy z Klientów zgadza się na nieodpłatne wykorzystywanie i rozpowszechnianie jego wizerunku na stronie internetowej www.walka-start.pl a także do umieszczania wizerunku w materiałach informacyjnych i promocyjnych dotyczących Lion Group w ogólności oraz w mediach i Internecie.
6. Każdy z Klientów wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie jego danych osobowych.
7. Klienci zobowiązują się uczestniczyć w spotkaniu, na którym odbędzie się podsumowanie metamorfozy.
8. Klienci w okresie metamorfozy zapewnią sobie stały dostęp do klubu Fitness (karnet open), z którego poza treningami indywidualnymi Klienci mogą korzystać na zasadach określonych w Regulaminie klubu. Regulamin Klubu oraz oświadczenie Klienta o zapoznaniu się z jego treścią i zobowiązaniu do przestrzegania Regulaminu stanowi załącznik do niniejszej umowy. Klient korzysta ze sprzętu oraz wyposażenia Klubu na własne ryzyko.
§4
(zobowiązania Lion Group)
1. Lion Group zobowiązuje się świadczyć Klientom w okresie metamorfozy powyżej usługi w zakresie:
a) treningu indywidualnego w wymiarze 3 treningów tygodniowo (łącznie 12 treningów w miesiącu) dla każdego z Klientów, prowadzonego przez wykwalifikowaną kadrę trenerów Lion Group. Terminy treningów będą ustalane na bieżąco z uwzględnieniem możliwości Klientów, przy czym Lion Group zobowiązany jest zapewnić Klientowi przynajmniej jednodniowy odpoczynek między treningami. Lion Group nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzenie na żądanie Klienta treningów bez zachowania ww. przerwy a także za przesunięcia treningów na żądanie Klienta. Treningi niewykorzystane przez Klienta w danym tygodniu przepadają i nie ma możliwości wydłużenia okresu trwania metamorfozy. Lion Group świadczy usługi określone niniejszą umową od poniedziałku do piątku w godzinach 6.30-22.30 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w które obiekt sportowy będzie nieczynny. W wyjątkowych przypadkach usługi świadczone będą również w weekendy. Klient zobowiązany jest najpóźniej w piątek do godziny 18.00 każdego tygodnia obowiązywania umowy określić swoją dyspozycyjność na kolejny tydzień treningowy. W przypadku uchybienia temu zobowiązaniu Lion Group nie jest zobowiązany dyspozycyjnością Klienta i może określić dowolnie terminy jednostek treningowych w danym tygodniu treningowym. Klient jest uprawniony do odwołania ustalonego treningu nie później niż na 24 godziny przed jego rozpoczęciem pod rygorem utraty prawa do wykorzystania danego treningu w innym czasie.
b) stałej opieki dietetycznej na którą składa się wywiad dietetyczny, ustalenie diety uwzględniającej wiek, wzrost, wagę, płeć , przemianę materii, tryb pracy, aktywność fizyczną, stan zdrowia, preferencje smakowe etc., wizyty kontrolne mające na celu analizę postępów diety, kontrolę samopoczucia, modyfikację diety oraz zalecenia na kolejne okresy, a także stałe konsultacje dietetyczne mające na celu bieżące wyjaśnianie zagadnień związanych z dietą Klienta
§5
(rozwiązanie umowy)
1. Każda ze stron może rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym w przypadku rażącego naruszania przez drugą stronę postanowień niniejszej umowy.
2. Lion Group może rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym w szczególności w przypadku, gdy którykolwiek z Klientów odmawia uczestnictwa w promowaniu akcji na zasadach opisanych w niniejszej umowie.
3. W przypadku rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Klientów, a także w przypadku nieuzasadnionego rozwiązania umowy przez Klientów oraz w przypadku nieuczestniczenia przez któregokolwiek z Klientów w spotkaniach podsumowujących wyniki metamorfozy lub uniemożliwienia Lion Group realizacji materiałów, o których mowa w §2 ust. Klienci będą zobowiązani solidarnie do zwrotu Lion Group kwoty stanowiącej wartość przeprowadzonych i zarezerwowanych dla Klientów treningów oraz opieki dietetycznej. Strony zgodnie przyjmują, iż wartość wymienionych usług wynosi za każdy miesiąc 3.400 zł, przy czym w przypadku rozwiązania umowy z przyczyn opisanych w niniejszym ustępie Klienci zwrócą Lion Group wartość usług za każdy rozpoczęty miesiąc metamorfozy.
4. W przypadku opisanym w ust. 3 powyżej Klienci zapłacą solidarnie Lion Group dodatkowo karę w wysokości 2.500 zł. ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych) stanowiącą równowartość kosztów przeprowadzenia konkursu.
5. Lion Group może rozwiązać umowę z Klientami w każdym czasie, jeżeli z przyczyn od stron niezależnych osiągnięcie wyników metamorfozy przez któregokolwiek z Klientów nie będzie możliwe w zakładanym czasie. Klienci ma świadomość, że jednym z powodów może być brak zakładanych przez Lion Group rezultatów na poszczególnych etapach metamorfozy . W takim przypadku Klienci nie będą zobowiązani do zwrotu kosztów przeprowadzanych treningów i opieki dietetycznej.
6. Jeżeli niemożność realizacji materiałów filmowych/fotograficznych z przygotowań do ślubu oraz relacji z ceremonii będzie wynikiem odwołania uroczystości z przyczyn losowych, niezależnych od Klientów Lion Group nie będzie dochodził należności opisanych w ust. 3 i 4 powyżej pod warunkiem należytego udokumentowania przez Klientów przyczyn odwołania uroczystości.
§6
(postanowienia końcowe)
1. Wszelkie ewentualne spory między stronami, wynikające z niniejszej Umowy, powinny być rozwiązane bez zbędnej zwłoki, drogą negocjacji między Stronami.
2. W przypadku niepowodzenia negocjacji, spory będzie rozstrzygał sąd właściwy miejscowo dla siedziby Lion Group.
3. W sprawach nieuregulowanych w Umowie stosuje się przepisy powszechnie obowiązujące, a przede wszystkim przepisy Kodeksu cywilnego.
4. Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach , jeden egzemplarz dla Lion Group oraz dwa egzemplarze dla Klientów